/C

Just nu sitter jag och kollar på livet på BB och drömmer mig bort lite ;)
snart hela 10 månader sen jag låg där? :O Gud vad fort det går.. Underbaraste jag vart med om♥
Och det är konstigt att när hon precis har kommit till världen är man lyckligast på jorden
men ändå blir man lyckligare och lyckligare för varje dag :') Hur e de möjligt?
Jag kommer ihåg första 2,3 månaderna när dom bara ligger still och inte gör någonting
Då var det tråkigt (såklart underbart också) att inte kunna göra något, jag längtade
så till sommaren så hon skulle kunna krypa runt på badstranden och sitta där o äta glass o leka med mig
Och nu kan hon de :D Och idag var vi på badstranden för första gången och det var superkul!
Hon satt där med sina hinkar o spadar och leksaker och lekte i sanden,
vi var även ner och kände på vattnet
lillan tyckte mycke om att sitta på bryggan o palska med fötterna och även hoppa runt med mig i vattnet :D
Så i morrn blir det nog också hasseldalen om det inte blir dåligt väder förstås...
Men vi får hoppas det blir fint ;)
Här kommer lite bilder från dagen!
Cajza var ju såklart med och hon tyckte mest om o åka bilen när det blåste ;)
sitter och gräver =)
Fika måste man också ;)
Och sen glass.. Ja hon åt verkligen med HELA sig haha så då blev de o går ner o bada
Hon fick en piggelin egentligen och jag tog en 88 men såklart skulle hon ha den,
piggelinen var inte alls lika rolig som mammas...
Haha de börjas redan ;) hon vet vad hon vill ha!
Det var våran mysiga dag! Efter det blev det till mormor och hämta lillans resesäng
som vi ska ha med till nina på fredag =)
Men nu ska jag ta och kolla klart på tv:n sedan blir det film o sova,
lillan somna för längesen så vad gör jag uppe? Hihi gonatt..♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0