/C

Nu är Nina här :D och jag har precis kommit ur duschen gött!
Idag somnade lillan halv 6?!?!? Ovanligt tidigt! Helt slut min lilla prinsessa♥
Har ju suttit ute hela dagen idag på gräsmattan, ja min rygg fick nog av solen igår ;) så ingen sol idag..
Låg i skuggan med lillagos och lyssna på musik och lekte med hink och spade ist =)
Underbart och sitta ute med henne!!!!!
Nu har jag iaf packat klart allt till mig och lillan för i morrn, ja resesängen och madrassen , täcke o kudde
tar ju mest plats sen hennes skötväska min bag och vagnen ;)
Ändå ska vi bara vara borta en natt? Sjukt mycket man behöver ha med till en sån liten
har väl med mig 2 ombyten lr nått resten är hennes hahah!
09:30 går tåget till möran så det var bra att lillan somna så tidigt så kanske jag slipper väcka henne.
Får hoppas det inte blir lika stekhett i morrn som idag, inge regn heller för den delen
kan ju vara varmt och mulet, det håller vi tummarna för (:
Ska bli kul o träffa alla där nere igen, och visa upp min lilla skatt♥
Här sitter min plutt på filten och äter bulle :D namnam!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0