/C

Ja Idag vart ju Louise, Bella (Louises hund) ,Olivia(min syster) & Becca (min andra syster) här :)
För Becca skulle pröva balfrisyrer på Olivia, hon blev så fin så!
Men Just nu sitter jag själv här , mamma & Becca åkte till stan och dom andra har åkt hem
och lillan ligger och sover för 3 gången idag, skönt!
Eller ja egentligen ganska tråkigt men annars blir hon så kinkig
men när hon sover vill ja bara väcka henne, sitter och saknar henne varje sekund då♥
Men det är väl så det ska va =) Och Cajza ligger och vaktar utanför hennes rum!
Och idag blir min prinsessa 9 månader :D
Och detta fick hon idag , cajza bet ju sönder hennes förra spade
så ett hellokitty set blev de :D Men nu vaknade hon så nu ska vi ut och leka i sanden solen kom ju precis fram :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0