/C

Min lilla prinsessa somnade runt halv 9 idag, ovanligt sent faktiskt,
igår somnade hon kvart över 6 så de är väldigt olika
men kom ju hem runt 8 så var ju därför :) nu för tiden brukar hon sova mellan 12-15 timmar per natt
det är min tjej de!! Sover faktiskt längre än mig oftast ;)
Jaja själv sitter jag här och väntar på min älskling♥
Idag vart det verkligen VARMT ;o har gått i shorts hela dagen,
sitter till o me i de nu och jag kom nyss in :D
bra gött väder!
Idag blev det lite shopping och eftersom lillan sover så får det bli jag som visar hihi ;)
så kan ju även visa vad jag shoppa till mig själv också!
allt fick plast på samma bild!
En söt sommarklänning, tights med knappar och dom små shortsen gick ju inte låta bli♥
för min del blev de en topp/blus/linne (kalla de va ni vill) som ja tyckte var väldigt söt!
mina andra liknande toppar har ju blivit aldelles förstora...
Och kunde ju såklart inte stå emot denna godingen som söta Louise hade på sig igår!
färgen blev inte helt rätt på bilden menmen, kär i den blev jag iaf♥

Men nu ska ja lägga mig o kolla på en film, hihi det regnar köttbullar kanske?
Ja den är bra! :D Synd bara att lilla Tindris sover verkar som hon och jag gillar samma filmer ;)
Gonatt!


Kommentarer
Anielle

Fina kläder till din lilla tjej C! Följt din blogg ett tag nu och hon växer sig allt sötare!

Fin tröja till dig också, vart är den köpt? Har en syster i din ålder som fyller år på tisdag, vore kanske en fin present!



Fortsätt skriva, uppskattar verkligen er blogg!

Anielle

2011-06-08 @ 16:55:58
Anna

hej fin blogg! läser den varje dag! vart köpte du tröjan??? :D ge tindra en kram ifrån mig hon är jätte gullig :D

2011-08-26 @ 17:06:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0