Mycket bad!

Idag har vi suttit ute på gräsmattan från klockan 10 till halv 6 ojojoj så skönt =)
Hade ju ute våra baljor så jag kunde plaska och bada sen sov jag nåra svänger i vagnen
och mamma gick in och gjorde mat så även åt gjorde vi ute :D
Ja och våra grannar kom även ut och lekte o badade med mig Nicole och lilla Melina
Melina är en vecka äldre än mig och vi ska gå på samma avdelning på dagis till hösten =)
Här sitter dom och leker i min båt!
hihi och just då satte jag mig i hinken :D
Mycke bad blev de!
En stoor båt, min balja och en liten hink som var perfekt för bebisar som mig ;)
Ja så nu är jag helt slut, har busat hela dagen!
Och i morse åkte pappa till stockholm för o jobba så han kommer hem på fredag :(
och på fredag åker jag och mamma till mellerud så får inte träffa han förrän på lördag!♥
då ska han få en stoooor kram och massa pussar hihi
Men nu ska jag hoppa i säng Nattti!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0