Bloggpaus.

Sådär, vart en liten bloggpaus under förra under veckan..
Men nu är jag tillbaka i alla fall.
Idag blir det nog inte och göra så mycket , mamma ska och träna så under tiden är jag med mormor =)
Jag i min nya badkappa igår (:
Och innan jag går tänkte jag bara svara på några frågor!

Hej! Jag undrar en sak, vem är momsi? :) Antar att det är ett smeknamn.
Tack för en otroligt vacker och söt blogg, Tindra genom mamma!
Kram Lina

Tack så mycket (:
Momsi är mammas moster! Kram


Så fin outfit =) vart har du hittat jackan o skorna till henne? så fina =) Kul att läsa din blogg, har själv en dotter i typ samma ålder.. 5 månader =) Ja jag har ju visserligen en på 4 år också ;P
Kram från en ensamstående 2 barnsmamma


Jackan är köpt på Polarn & Pyret och skorna vet jag ej :)
Kul att du gillar bloggen!
Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0