/C

Ja som ni ser går det inge vidare med uppdateringen ännu.. ;)
De jag tycker är krångligt är och ladda upp bilder, menmen får väl försöka lära mig!
 
Nu har jag äntligen börjat skolan (äntligenf ör och få dansa igen)
Går nu på fukig (folkuniversitetes gymnasium i Karlstad), började i fredags så har inte gått
här en vecka ens men jag trivs hur bra som helst och att få dansa på skoltid är ju underbart!!
Dock har jag blivit genomförkyld så måste tyvärr ta de lugnt.. Ingen kondition eller styrka för mig..
Så får hoppas detta går över snart för gud va sugen jag är på att ge allt på dansen.
Idag fick vi iaf våra macbook pro :)
Så förhoppningsvis blir det mer bloggande nu när jag har datorn med mig hela tiden
Men nu ska jag gå iväg och dansa, slutar 5 idag.. Sen hem till lilla hjärtat igen (:♥
Men så svårt och ladda upp bilder ska de ju inte vara så håll utkik för mer bloggande blir det (:
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0