Badhuseeet!

Igår blev det bergvik med mamma,pappa faster Madde&Zandra (:
Vårväder så då blev det fram med brillorna ;)
Och pappa kom inte där ifrån utan denna kepsen till mig!!

Och idag ska jag vara med moster Becca heela dagen :D
Vi ska till badhuset och åka rutchkana Jippiie!
Har även börjat älska nagelack efter att ha sett hur fint det var på mamma så de skulle jag också såklart ha!
Och dagens lilla outfit bakifrån..,
så fort nån kommer fram med kameran nu för tiden ska ja alltid vända mig om ;)


Kommentarer
anonym

hej!

vill börja med att säga de är en jätte bra och rolig blogg att läsa!

har några frågor också.



1. hur kände du när du fick reda på att du skulle bli mamma? var de planerat eller ej?

2. funderade du någon gång på abort p.g.a din ålder?

3. funderar ni på att skaffa mer barn? isf nu eller blir det längre fram?

kram :)

2012-03-02 @ 13:42:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0