Badhuset :D

I lördags var vi ju och badade på sundsta badhus med moster Becca och Anton :D
efteråt gick vi ock fikade sen hem till farmor och farfar där jag blev kvar över natten!
Och här är bilder från i fredags när jag sitter och morgonmyser i badrummet
medans mamma gör sig i ordning (:
Och här är min nya bikini som jag testade när vi var till badhuser och sen var superfin på :D
Korvade upp sig lite vid magen då och då haha ;)
Och idag har momsi varit här :D
Hon hade med sig kinderägg till mig sen satt vi och byggde med lego, så gosig min momsi!♥
Sen blev det att bada i diskhon medans mamma lagade mat (:
Sen på med pjamasen och busa med pappa =)♥
Men nu är vällingen klar och jag ska hoppa i säng :)
I morgon ska vi till gammelmorfar på sjukhuset och hälsa på♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0