/C

Nu är vi tillbaka igen, har varit lite mycket nu, nationella prov i skolan, läxor som ska göras
få tid med tindra och lite andra saker osv..
Men nu ska jag försöka komma ihåg och blogga iaf (:
Hade nationella prov i svenska i tisdags och idag så det har bara varit att plugga
svenska, har även haft matten att göra och alla andra ämnen.
Men alla inlämningar till nästa vecka är gjorda eftersom jag suttit på raster och efter skolan
så nu är jag lättat iaf den här veckan ;) fler kommer det ju.. Men det är bara att kämpa på!
Igår var vi även till Tindras gammelmormor (min mormor såklart)
och Tindra har fått 100 tuchpennor och ritblock där eftersom hon ääälskar att måla
och dom vet hon precis vart dom är så direkt hon kommer innanför dörren där springer
hon och hämtar det och ska sitta vid köksbordet och måla hihi :D
Och idag har vi bara varit hemma och lagat mat sedan åkt till svärföräldrarna en sväng!
Sedan blev det med älskling på massage!
Jag var där för 3 veckor sen och kan ju säga att det
är ingen sköthetsmassage utan det gjorde så ont att ja nästan började grina,
men gud va gött när allt det onda släppte dagen efter, ska även boka in en tid nästa veckan också!
Den lindrar även migrän och min onda nacke osv, hur underbart låter inte det?
Så nu ligger älskling sleten här i sängen och ser allmänt söt ut♥
Ska alldeles strax gå och lägga mig jag också för i morgon är det fredag, bad i skolan, roligt..
Men sen blir det stan för lite skoj :D sen såklart fredagsmys som är det allra bästa som finns!!
Här är en bild från i tisdags (tror jag) när lillan åker i sin lära-gå-vagn =)
Och en bild från igår (:
Lillagos har nämligen inte gillat att åka pulka speciellt mycket
utan hon skriker så fort hon har sett den ;p
Men efter att ha åkt omkring i den inomhus är det nog bland de roligaste hon vet :)
Så den åker omkring här hemma hela tiden! Lilla hjärtat♥
Här är även lillans nya onepiece :D supergo!
Och den är nu tvättad och mjuk
(tvättar nämligen alla nya kläder på grund av alla kemikalier som jag märkt att lillan har fått utslag utav)
Så den får det bli till dagis i morgon :D
Men nu kom Becca hit och hade tydligen tråkigt haha så nu ligger jag älskling och becca i
sängen och ska kolla på vi hade i alla fall tur med vädret igen ;) Mys!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0