/C

Ja igår var det ju alla ♥ dag (: hann inte med och blogga då så gör det nu!
Då blev det ju o åka till morfar som ligger på sjukhuset pga stroke.
Som tur är mår han bätte nu, märktes hur glad han blev att vi alla kom och lilla Tindra (:
Tindra hade med en nallebjörn och en ask med gelehjärtan, och kan ju säga att den där asken
var ingen populär sak att ge bort...
Nej den ville hon helst ha själv i knät hahah ;)
Men bjöd de gjorde hon och att smaka lite på alla i asken var namnam, sen spelade vi piano
för alla söta gamlingar också det tyckte lillan var skoj!
Och att dra vagnen helst själv i alla låååånga korridorer var också himla spännande!
För att inte prata om hissen, haha helt blixtstill stod hon, de killa nog lite i magen ;)
Sen såg hon en tavla i massa fina färger som var över en hel vägg
och den var så fin att hon gick fram och pussade på den haha lillagos♥
Och titta vad jag och lillan fick utav goa mamma/mormor idag♥
Lillagos i bilen ;) roligt de där med och peta näsan!!
image description
image description
En bild på dagens lilla jag också :p
Och när vi kom hem kom älsklingen med finaste rosorna till mig :'D♥
Min underbara!
Sen bjöd han mig på kiiinamat :D MUMS!
Och ist för o äta där tog vi med hem och upp med frukost-på-sängen-bordet (som jag kallar det)
och myste ner oss i sängen framför en film!
Och såklart köpte vi en REJÄL godispåse på 2 kg (jag skojar inte!) på vägen hem också.
Åt så ja trodd ja skull svim hahah :D
Hoppas våra söta läsare hade en bra alla♥ dag för det hade verkligen vi!
kunde inte ha blivit en mysigare dag!
Älskar mina sötnosar mest i hela världen, mitt allt är ni!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0