Sjuklingar!

Sjuklingar fortfarande..
För mig har det inte blivit dagis på hela veckan och tidigt på torsdag morgon åkte mamma till
stockholm och kom hem på torsdag natt så då var jag med mormor!
Och i fredags hade mamma migrän precis heela dagen så då var jag med pappa hela dagen istället (:
Men sen mot kvällen vart mamma lite piggare iaf så då blev det bara fredagsmys hemma♥
Sitter hemma hos farmor&farfar och kikar ut på Victor (:
Igår var vi hos farmor&farfar hela dagen =)
Sen mot kvällen blev det ut och åka häst och vagn med faster Madde medans mamma och pappa åkte hem
Sen blev det hem till faster Sandra och äta och leka med Casper!
Har inte varit pigg alls under helgen, har knappt ätit och näsan bara rinner..
Så för det mesta har det bara blivit soving!
Mys♥
Och igår när ja kom hem låg det nya tuttisar på mitt rum, då vart jag glad minsann :D
Har rensat bort nästan alla tuttar som jag haft ett tag så då var det dax för några nya!
Tuttar är nog det bästa jag vet ;) Direkt jag ser en tutte lyser jag upp som en sol :D
Och söta små trosor fick jag av farmor igår också
hatar nämligen blöja, den ska bara av och den är mest i vägen tycker jag ;)
så det dröjer väl inte innan jag springer runt i bara trosor (:

Och idag, här vaknade vi tidigt så då blev det ligga i sängen och kolla barnprogram
Min näsa rinner och mamma har ingen röst.. Så idag får vi nog ta de lugnt
egentligen skulle vi åkt till Nina men vi får nog vänta några dagar med de :(..
Ha en mysig söndag allihop♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0