Barnmässa!

Idag efter dagis blev det hem till farmor&farfar en sväng sedan med mamma och mormor
in till barnmässan med moster Becca :D
Där fick jag massa ballonger och mamma lite annat, fikade gjorde vi också
och jag testaste den nya swingcar, det är tydligen någor nytt ist för bobbycar
det räcker med att man vrider fram och tillbaka på ratten så åker bilen framåt,alltså inga fötter i :D
Den var ju himla rolig så jag blev jätteledsen när vi skulle gå därifrån..
Men det här är lite av nästan alla saker vi fick med oss hem :)
Massa bra&ha saker till både mamma och mig
Fanns ju gravidboxar osv för gravida men min mamma e ju tyvärr inte gravid nu så
det fick bli bebisboxar ist ;)
En mössa köpte även mormor till mig på mässan :D
Nöjd tjej påväg hem från mässan! =)
Bus i bilen!
Och på hemvägen åkte vi förbi bergvik och köpte nya vårskor :D
Ett par coola svarta sneakers!
Och ett par supersöta blommiga :D
Äääälskar mina nya skor,
helt överlycklig var jag när vi kom hem och dom låg i en kasse!
Men nu blir det sängen för mig för i morgon blir det Mellerud till Niiiiina :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0