/C

Äntligen börjar vi bli friska här hemma,
Jag kan äntligen andas och prata! Lillan blev piggare för några dagar sedan
och har börjat äta igen så nu känner vi igen henne, skönt!
Igår låg jag och Rebecca (min syster) i sängen heeela dagen och kollade på film och sov
medans lillan och Jimmy var på Tindras kusin Novas dop =)
Har inte blivit så mycket uppdatering eftersom det mest har blivit sängen och tv:n för min del..
Tänkte iaf snart  gå bort till Zandra eftersom jimmy och Tindra är där (:
Men först få på mig kläder, har varit Rebeccas lilla modell idag för ett projektarbete
så fick bli en långdusch för att få bort allt smink och hårspray,
men ett litet smakprov kan ni få i svartvitt!

Fick några frågor som jag tänkte svara på också!

hej!
vill börja med att säga de är en jätte bra och rolig blogg att läsa!
har några frågor också.

1. hur kände du när du fick reda på att du skulle bli mamma? var de planerat eller ej?
2. funderade du någon gång på abort p.g.a din ålder?
3. funderar ni på att skaffa mer barn? isf nu eller blir det längre fram?
kram :)

Hej, det var roligt och höra (:
1. hur jag kände är svårt att beskriva men det var inte planerat, det var såklart väldigt
oväntat för mig men jag kände lycka på en gång!
2. Nej, när jag fick reda på det första gången visste jag redan vad jag skulle göra men jag tänkte
på hur annorlunda allt skulle bli om jag gjorde abort men det var ingentng jag ville.
3. Ja det är klart vi ska ha någon/några till men det blir inte än på ett par år även om jag skulle vilja ;)


Kommentarer
olivia

vääääärldens finaste!! <3

2012-03-05 @ 09:15:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0