Feber...

Idag mår jag betydligt bättre, tempern var på 38,0 när jag vaknade
Är inte helt pigg med heller inte lika dålig som igår
men nu har mamma fått feber ist, när ho vakna låg hennes på 38,5 så de hade inte blivit nån dans
för henne idag ändå (: så vi får väl bara vara hemma och mysa idag med!♥
Älskar att ha toffs som mamma i håret :D


Svar till Johanna om /C:
Dansar du på fritiden? :) min syster gick ur dans på Sundsta förra året och hon är väldigt duktig, men hon sa att det är krävande eftersom man gör danssolo under alla 3 år, har ett ämne som inte heter improkomp där man har dansimprovisation och komposition och har balett där man gör massa piképiruetter, dubbelpiruett och liknande. Men hon sa att hon va nöjd, även om det kräver att man är rätt bra, funderar på att gå där :)
Ja jag dansar på fritiden, har dansat sedan jag var så liten att jag inte kommer ihåg (:
jag vet, men egentligen vill jag inte alls gå på sundsta, har även sökt dans på folkuniversitetets
gymnasium som jag tycker verkar mycket bättre, men om man inte kommer in så kan de vara bra
att ha flera alternativ och där finns även street vilket är det jag dansar mest =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0