Valborg!

Igår nästan direkt vi vaknade packade vi allt som behövde för dagen/kvällen/natten
för då skulle vi till bomsta till husvagnen och fira valborg med
mamma,pappa,moster becca,mormor& uffe och såklart Cajza :D
Glass efter frukosten på valborg måste man väl ändå få ;)
Ute och går med min nya skottkärra som jag fick när vi svängde in på toys´rus =)
Ser kallt ut på bilden ovan men där husvagnen står är det bara massa träd så det är
nästan bara skugga, men nere vid vattnet var det inte kallt alls!
Mamma och moster gjorde ett fotoprojekt ute i vattnet och såklart skulle ju jag också bada då :D
Och att ligga i sanden och gräva ner händer och fötter var himla mysigt (:
Här görs de mat.. ;)
och äntligen dukat och klart :D
namnam med grillat! (haha och på just den enda bilden på maten äter jag en rå korv)
Mot kvällinga blev det massamassa mys i pappas knä♥
och musik, så en hel del dans också!
♥♥♥
Sen vart jag helt plötsligt trött...
..Väldigt trött ;)
Kan ju säga att jag sov som en stock heeela natten!
Mysvalborg!
Och idag var bobo och momsi ut till bomsta :D
Sen blev det hem till faster Zandra och hjälpa till och sopa på infarten (:
Men nu blir det natten för mig, i morgon är det dagis igen som gäller :D Nattti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0