Hagfors :D

Idag åkte jag,mamma och pappa till gammelfarmor i Hagfors och hälsade på,
vi åt mat,glass och kakor :D
Dit kom även mammas farbrödrar och mammas små kusiner som jag tyckte
var himla roliga att leka med :)
Medans dom stora tjejerna lekte med dockor ville jag kolla på gammelfarmors smycken :D
Och helst prova såklart!
Tyckte själv att jag var väldigt fin i örhängen ;)
Eftersom jag älskar halsband så så fick jag med mig detta hem som jag valde själv  (:
Och denna lilla söta prydnads figuren :)
Och utav mammas farbror fick jag en sån här :D
En stor vattenleksak som pappa genast satte igång o byggde ihop så fort vi kom hem ;D
Sen var det bara att ösa i massa vatten och börja leka :D
Lite blött blev det men oj va roligt!
Det har varit full rulle hela dagen med nya människor :)
så nu blir det natten för mig!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0