bada,bada,bada

Hela helgen spenderades hos farmor&farfar :)
Där har vi badat och ridit massor!
Har till och med börja gilla Maddes hingst katt(chalander) som jag kallar honom
först ville ja inte allr rida på han, jag skulle rida på Vicktor som är en av mina favoriter
men efter att ha ridit på Chalander så tror ja det är min nya favvohäst ;)
Igår bakade farmor lussebullar också, NAMN var det!
och badade med faster Cherie också :D en myshelg helt enkelt!
 
Och idag var det dax för dagis igen och sen hem till bobbo för att dega
Tror faktiskt att pappa tyckte det var minst lika roligt som jag tyckte ;) haha!
Och nu har jag tagit ett bad i grovköket,
supermysigt o bada i lilla diskhon som jag gott o väl får plats i ;D
Börjar få ganska långt hår nu ;)
Så nu säger jag puss och gonatt!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0