Linas matkasse och lilla Bianca!

 Hela helgen spenderade jag, mamma och pappa hos farmor&farfar :D
Där blevdet fredagsmys ocg myslördag och en massa massa bubbelbad!
Att skumma ner pappa tyckte nog han var minst lika roligt som jag tyckte ;)
Sen badade mamma men då tyckte jag, casper & nova att hon minsann inte skulle bada själv
så då hoppa vi i så då blev det riktigt mysigt ;D♥
Har glömt och visa att vi har ju börjat med Linas matkasse och fruktkasse som kommer komma
varannan måndag och detta var förra veckans matkasse :) En massa goda recept innehöll det!
 Och i förrgår var momsi och banka (bianca) här och hälsade på :D
Nu har hon lärt sig att krypa och sno mina saker ;) de tyckte jag minsann inte om men efter
ett tag fck hon att låna dom ändå (:
Lagar mat till mamma och det blev  moos och körv som jag nu har lärt mig att säga ;D
Och igår var vi hem till farmor och farfar en sväng när papp hade slutat, där hjälpte
jag till att ge hästarna mat och mocka bajs :)
Och idag får vi se vad de blir, en mysdag kanske? (:♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0