Pepparkaksbak :D

Igår blev det att baka pepparkakor i flera timmar, det var ju ingen liten deg mamma hade gjort ;)
Jag tröttna ju förstås efter att bara ha gjort 2 st sen tyckte jag att degen var mest intressant att äta ;D
Men det blev i alla fall 5 fulla plåtar med pepparkakor!
Vi fyllde två stora cupcakesskålar (:
Och en låda,
sedan gick vi bort med lite till bobo också och hon tyckte dom var supergoda :D
Mamma är pigg idag så nu ska vi vänta på att pappa ska sluta jobbet så vi kan åla hem till farmor&farfar
och leka med Casper&Nova :D
Och äntligen får jag åka i min nya bilstol idag som mamma och pappa köpte i onsdags!
Ha e bra fredag för här ska de minsann bli fredagsmys♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0