Igår/Idag

Igår lämnade mamma och pappa mig på dagis :)) det gick hur bra som helst!
och såhär såg min morgon ut igår ;)
Och såklart gårdagens lilla outfit (:
Och iförrgår var momsi(mammas moster) och banka (bianca) här det var skoj :D
Sen tog vi en promenad hem till dossa (gammelmorfar)
där blev det fika och godis! Fick även denna lilla söta väska med godis och en färgglad liten boll i :D
Och idag ska pappa lämna mig på dagis själv eftersom mamma börjar
så tidigt och det tar ungefär 20 minuter för henne att cykla till skolan :)
Dagens outfit (:
Sitter och räknar mina petta(pengar) som jag har i min plånbok :D
När momsi och banka var här gav jag till och med momsi pengar till parkeringen ;)
Men nu så ska vi till skolan och dagis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0