Nytt i garderoben och pepparkakasbak!

Igår var jag med mormor till leklandet så mamma skulle få lite lugn o ro :)
ojojoj va skoj vi hade! vi cykla, åkte rutchkana, åkte rymdskepp och fikade
och såhär glad var jag innan leklandet :D
Fick dock bli tights och tröja så jag kunde leka och hoppas mycket lättare!
Och idag har jag och mamma bara legat och myst i sängen till barnprogram hela dagen ♥
Och sedan kom mormor hem med lite nytt till min garderob eftersom hon inte kan låta bli hihi
världens bästa mormor har jag!
så ännu ett nytt regn/vinterställ i min älsklingsfärg iiiia (lila) :D
Och bra-o-ha-på-dagis-byxor i fina färger :D
Pärlor också eftersom jag älskar att pärla!!
pärla desh (själv)
Pärlar med min Lina i knät helt koncentrerad :)
Har lärt mig alla färger helt idag utan att blanda ihop dom!
rör(röd),gul,bå(blå),datt(svart),gö(grön),dit(vit)dans(orange),doosa(rosa),iia(lila)bu(brun)
Så satt jag under tiden vi pärlade :D
Och nu på kvällen har mamma gjort helt egen pepparkaksdeg :D
den degen var mycket godare än den färgiga man köper+att man vet vad som finns i
och kan välja hur mycket av varje vilket är väldigt bra  =)
Dock ska den ligga i kylen ett dygn så i morgonkväll är det pepparkaksbak på riktigt som gäller :D
 
Och för er som undrar vad mamma har gjort så har hon opererat käken samt skärt av tungbandet
så nu ser hon ut som en hamster och kan inte prata hihi ;)
Men jag är så snäll och blåser och pussar mamma på munnen så hon ska bli bättre (: ♥
Men nu är det sängen som gäller nattinatti i morgon ska pappa lämna mig på dagis igen♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0