storbak och bubbelbad

I onsdags och torsdag var det storbak här hemma, dock nyttiga saker som
inte var något för mig ;) Men jag täknte visa ändå, vill ni ha recepten är det bara att säga till!
Det blev fröknäcke med ost i :)
Och det var faktiskt supergott =)
Och Energibars =)
Sitter och väntar.. ;)
Proteinglass :)
Och proteinbullar som faktiskt också var väldigt goda :)
Och igår sov jag,mamma,pappa och Casper i husvagnen :D
Det var spännande =)
Och sen hem till farmor ch farfar så bakade kag och mamma brysselkex och kladdkaka!
MUMS!
Sen blev det såklart ett bad och såhär mysigt var det ;)
Men nu ska jag få på mig klänningen så ska vi bort till bobo (gammelmormor) på kalas :D


Kommentarer
Ellen

Bakelserna med frön i ser jätte goda ut! Kan du lägga upp receptet på de två? :D

Svar: Klart jag kan göra de! =)
TindraJolinn

2012-10-18 @ 23:03:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0