Gårdagens/Dagens

Ja gårdagen blev inte ut på båten, utan en HELDAG på bergvik!
Skulle in med farmor&farfar för pappa skulle ha nya arbetsbyxor sedan jämt till bergvik
där vi träffade Zandra,Johan&Casper=) Vi åt glass sen skulle farmor&farfar hem
så jag och mamma stannade kvar med Zandra&Johan och blev där till halv 7
så det blev verkligen en heldag men det var skoj och efter det åkte vi hem till Zandra och grillade
Sedan blev klockan så mycket så då åkte vi hem så jag fick bada sen var jag trött!!! Ville inte ens ha välling.
Blev i alla fall ett linne från vero moda till mamma och ett par tights!
Idag ska vi till skutberget med mormor&moster :D Sen får vi se
En bild från parken zoo, ville så gärna in och leka med pumorna!
Jag stog och hoppa och pratade men dom verkade inte höra mig..
För er som undrade vart mammas förlossningsberättelse ligger så hittar ni den här!


Kommentarer
Lisa

Hej älskar din blogg följer den varje dag! Tindra är så underbart gullig och go :) kan du inte ta kort på det du köpte? Hoppas på svar kram Lisa :)

2011-07-30 @ 13:40:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0